
MARKETING BOOST – освітній курс з просування власного бізнесу
Початок курсу
Формат навчання
Офлайн
Кількість місць
25 учасників
Кількість отримувачів грантів
6 підприємців
Сума мікро-гранту
6 тисяч $
Строк подання заявки
До 31 грудня
Курс, у рамках якого розбирається процес створення й просування продукту, починаючи з дослідження ринку та аудиторії, закінчуючи розробкою комунікаційної стратегії. Кращих 6 учасників отримають по 6 тис. доларів на просування власного бізнесу.
Головна мета курсу
Розробити стратегію просування власного бізнесу, та дати можливість отримати кошти на її реалізацію.
Практична користь
По завершенню курсу слухачі будуть вміти:
- системно аналізувати свій конкурентний продукт для визначення відмінності;
- проводити глибинні інтерв'ю з покупцями;
- користуватись інструментами створення інноваційних рішень й пошуку ціннісної пропозиції бренду;
- створювати короткострокові плани просування.
Кроки участі
- Зареєструватися на курс;
- Надати необхідну інформацію для участі в проєкті;
- Пройти співбесіду.
Програма курсу
Півтора місяці
- Лекції – 4 тижні
- Воркшоп – 3 дні
- Доопрацювання стратегій – 1 тиждень
- Пітчинг стратегій – 3 дні
Ринок
Мета блоку – дати слухачам розуміння структури ринку для пошуку на ньому нових можливостей
- Маркетинг продукту. Як торгова марка стає брендом;
- Маркетингові дослідження: від розробки інструментів збору інформації до аналізу даних SWOT;
- Сегментування ринку.
Конкуренти
Мета блоку – навчити проводити структурний аналіз конкурентного середовища
- Створення конкурентної мапи бренду;
- Визначення бенчмарків;
- Аналіз властивостей ключових конкурентів.
Аудиторія
Мета блоку – надати слухачам інструменти розуміння своїх покупців як основи для створення ціннісних продуктів та послуг
- Кабінетне дослідження як інструмент розуміння покупців;
- Методи проведення глибинних інтерв’ю з покупцями;
- Визначення потреб, мотивів й болю цільової аудиторії;
- Сегментування аудиторії та створення портрета цільових груп.
Продукт
Мета блоку – надати слухачам інструменти створення інноваційних рішень, які будуть відповідати потребам покупців
- Інструменти розробки інноваційних продуктових рішень;
- Позиціювання продукту;
- Розробка ціннісної пропозиції бренду.
Просування
Мета блоку – навчити системно планувати просування своїх продуктів в межах існуючих
ресурсів.
- Постановка бізнес та маркетингових задач у компанії;
- Визначення проблеми бізнесу;
- Розробка рекламних повідомлень;
- Визначення точок контакту з цільовою аудиторією;
- Медіапланування.
Воркшоп
Мета блоку – триденна командна робота з опрацювання кейса, яка забезпечить закріпленню теоретичних знань на практиці та виокремлення власної стратегії просування бізнесу
- Опрацювання кейса;
- Пітчинг.
Пітчинг
Мета блоку – презентація учасниками розроблених стратегій на перші три місяці з отриманням зворотного зв’язку від експертів та визначення 6 переможців
Отримання гранту
Мета блоку – нагородження переможців курсу
Курс MARKETING BOOST здійснюється за фінансової підтримки Western NIS Enterprise Fund (WNISEF).